Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 15 maj 2011

Morgonpromenad:

"Nej det regnar inte, kom igen nu!"


"Nähä, jag svettas väl ymnigt då!"

Hurtige maken drog med mig på powerwalk här på förmiddagen. Han påstod envist att det visst inte regnade ute. Det gjorde det såklart, men det var skönt ändå. En keps hade dock suttit fint - jag såg knappt genom glasögonen tillslut.


Vattnet är på vid griftegården.

3 kommentarer:

Mary sa...

Så ni fick en släng av regnet med. Jag tog menar bara blundade en stund efter pizzan på kvällen och vaknade och då åskade det men bara en smäll men jag kan ju ha sovit hm bludat över det andra:)

Jenny sa...

Det brukar ju vara skönt ändå när man väl kommit ut. Hoppas resten av dagen blev torrare.

Kram!

Ingegerd sa...

Ja, trevligare promenader finns det! Ja, fel kanske! Trevligare väder finns det faktiskt!
Kram!