Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 31 mars 2009

Börja om från början


Min besöksräknare var liksom bara borta en dag. Tydligen hade den sidan lagt ner, där jag tog den ifrån. När räknaren lade ner var den på ca 13000. Nu står den på 0. En ny fräsch start kanske. Våren till ära och idag när jag ÄNTLIGEN känner mig lite, lite mer frisk.

Th. En bild på de tre yngre barnen igår

5 kommentarer:

Orchid sa...

Jag har också märkt att somligt bara ändras i bloggen.
Nu sitter jag och funderar på hur jag ska få in ett sidelement till. I min mall ser inte den möjligheten ut att finnas. Jag kanske skaffar en renodlad fotoblogg när växtligheten börjar och tänkte då lägga in den nya bloggens namn på sidan. Ja, det kanske ger sig ändå.
Skönt att du mår litet bättre! Jag har eländig huvudvärk som inte släpper med några piller. Var helt sänkt igår.
Kram på dig!

En häxa på Vift sa...

enda nackdelen med den typen av räknare är att den räknar vartenda klick, dvs även då du själv går in på bloggen. Så jag gillar inte den räknaren för den ger ett missvisande resultat helt enkelt, även om den är snäll mot egot då förstås.*s*

Dammråttan sa...

Aha, jag tyckte det var så, men så var inte den första jag hade (tyckte jag i alla fall). Jag är så dålig på det här, så jag vet inte var man hittar en bättre. Har du några tips? Hur många gånger jag själv varit inne är ju helt ointressant.

Ulrica sa...

Vad skönt att du mår bättre :)Nu när man börjar få vårkänslor så kan man ju inte vara sjuk!

En häxa på Vift sa...

Japp! Här:
http://susnet.se/tjanster/newMemberAction.do

suverän räknare där du kan välja att låta bli att räkna ditt eget IP-nummer och som bara räknar unika besökare per dag.
Det gäller bara att tänka på att klistra in koderna där de ska vara men det finns bra hjälpavsnitt för det, annars får du hojta så kan jag hjälpa dig.