Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 28 mars 2009

Utmanad igen

Blivit utmanad av Häxan. Så här lyder utmaningen:

* Gå till fotomappen på din dator
* Gå till den 6:e mappen
* Välj det 6:e fotot
* Publicera fotot på din blogg tillsammans med en beskrivning av den
* Bjud in 6 st vänner att delta i utmaningen
* Länka till dem i din blogg

Som vanligt tar jag mig ann utmaningen med liv och lust, förutom den lilla detaljen att jag inte skickar den vidare. Den som känner sig manad är dock välkommen att anta utmaningen. Skriv gärna i mina kommentarer i så fall.
Här kommer min bild. Eftersom min sjätte mapp innehöll mappar den med, så tog jag den sjätte mappen även där och så sjätte bilden där i:

Bilden är från när vi flyttade om i lägenheten och gjorde iordning barnrummet till S och P. Tänk, så där städat var det längesedan det såg ut ;)

5 kommentarer:

Mamma Melissa sa...

Åh, de där ikeanätgrejerna är så smarta för alla saker och gosedjur!

Orchid sa...

Det ser verkligen fint ut! Tänk att ni kan få så fint efter nästa flytt också! Se fram emot det!
Kram!

Ulrica sa...

Hmm, just det ja, du fick utmaningen också. Ok, snäll som jag är slipper du visa bilden en gång till =)

RESESNACK. sa...

utmaningar är roliga :D

En häxa på Vift sa...

Kul ! Jo, jag har normalt en massa mappar med undermappar men jag rensade datorn häromdagen på bilder så det är rätt tomt i min fotomapp just nu. :)