Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 27 mars 2009

Det var segt det här

Barnen gör läxor. Självklart vill S inte vara sämre än sina bröder.
Fortfarande snurrig och ynklig. Orkar inte mycket alls. I dag orkade jag i alla fall följa med maken till banken och fixa lånebiten. Det var ju liksom bara tvunget, eftersom det var sista dagen och idag hade vi en tid. Gick helt okej. Orkade till och med gå på Apoteket ;) Sen orkade jag efter en vilopaus även leta lite grejor till loppis i morgon, men när jag skulle ställa tillbaka allt övrigt i klädkammaren höll jag på att bryta ihop. Lite trött på att må skit nu.

Då går jag in till Vimmelmamman och får lite perspektiv på tillvaron. Heja Lotta, vilken kämpe och inspiration du är!

Häromdagen smygfilmade jag familjen vid våffelätningen. Får bjuda på det i brist på annat:

2 kommentarer:

Orchid sa...

Det höll jag på att glömma! Det är våffeldags! Det måste jag fixa i helgen!
Kram på er alla!

Anonym sa...

Krya på dig vännen.
vi får käka våfflor när vi ses. har inte ätit det på många många år