Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 24 mars 2009

Det känns inte riktigt bra faktiskt

Känner mig som i reklamen där allt ser ut var helt perfekt och så säger de att det inte känns bra. Fast det är inte magen, utan min envisa halvmesyr till förkylning som mer är "sänkt i hela kroppen" än fullfjädrad förkylning, även om jag har ont i halsen iofs. Mår skit helt enkelt. Var ju till jobbet i går, men i dag är jag ledig. Var till svärmor K på våfflor trots allt, men blev inte där så länge. Jag orkade inte.

S är på superhumör och vill leka och busa. Ska se om jag kan lura henne att se på film, så jag får ta det lugnt i soffan en stund. Mår jag inte bättre så blir jag hemma i morgon. Men jag hoppas på en vändning nu.

Så där nu är det slut på mitt gnäll. I övrigt är jag bara glad, glad glad! Det enda vi pratar om är lägenheten och inredning. Den här lägenheten är dock värre än nånsin. Det var som om all luft angående den gick ur oss i sambamnd med budandet. Det och att vi var risiga båda två såklart. Just nu orkar jag inte ta tag i det...

2 kommentarer:

Orchid sa...

Jag önskar att någon kunde blåsa bort din förkylning, så du fick känna dig på topp igen!
Kram på dig!

En häxa på Vift sa...

Kunde jag skulle jag blåsa friskbaciller på dig men jag måste uppfinna dem först.
Men vila och se till att ta hand om dig så du kryar på dig