Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 25 mars 2009

Sjuk Hund


"Hunden e huk Mamma. Den har ont i magen" sa S och bäddade ner Hunden i soffan. "Men jag ska gå på dagis". "Då får jag väl ta hand om den", sa jag. "Ja, Mamma du får ta hand om Hunden"

Vilken tur, för det är ungefär vad jag orkar i dag. Undrar om jag vågar överta Hundens plats, eller det kanske är bäst att jag tar det andra soffhörnet...

4 kommentarer:

Orchid sa...

Du kan ju ta hundens soffhörn om du bara bäddar tillbaks den i god tid. Om hon märker något så kan du ju säga att jag har pysslat om hunden för den hade jätteont när S var på dagis!
Visst skulle jag ta hand om dig om du vore här nu! Det skulle kännas jättemysigt! Här kan man andas i lugn och ro!
Hoppas hunden blir bra snart!
Kram!

Anonym sa...

Det är bra att du tar med dig hunden i soffan. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och njuta av dagens bedrifter

Må väl du underbara människa

Anonym sa...

Usch, värdelöst att må dåligt:(
Krya på dig!!!
Och hoppas hunden mår bättre den med:)

Anonym sa...

Krya på dig och hunden också!
Det är så tröttsamt med förkylningar! Du får väl pigga upp dig lite med att tänka extra mycket på den kommande flytten :)