Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 31 mars 2009

Vårens första glass

Glass i solens sken - de obligatoriska snorsträngarna på plats


Upp och ner har det gått i dag. Inte mår jag toppen direkt, trots att allt kändes bättre i morse. En promenad upp till skolan fick mig lite piggare i alla fall. Så pass pigg att jag bjöd P och S på vårens första glass i solskenet.
Har ringt och sagt att jag kommer till jobbet i morgon. Modulskifte*. Det vill man ju inte missa (eller SÅ kul är det ju inte, men man känner ju visst ansvar trots allt). Undrar om jag orkar hela dagen? Jag har ju några timmar till på mig att bli helt frisk.


* Två ggr/år har leverantörerna tillfälle att ändra priserna. I april och oktober. Samtidigt kan varorna byta modul och antingen komma in i, eller halka ur butikens sortiment (eller ligga kvar såklart). Det är även de enda tillfällena som det kommer fasta nyheter, som ska finnas kvar i minst ett år.

1 kommentar:

Orchid sa...

Jag hoppas du har kraft och ork att gå till jobbet i morgon! Det vore ju skönt om du mådde bra snart. Det är på tiden!
Kram på dig!