Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 20 november 2009

Here we go again


Känns som att vi är tillbaka precis där vi var för någon vecka sedan, med HOSTA och feber nattetid. Ja hostat har hon ju gjort sedan dess, men inte så här. Ett lite ynkligt hostskrutt sitter och tittar på Bolibompa just nu. Blev lite hackigt med sömnen i natt, kanske mest för mig, som vaknade för varje host, medan hon själv faktiskt sov mesta tiden. Satte sig upp några gånger, men hade inte så där jättestora problem att somna om, trots att hon hostade. Andades in mediciner halvsovandes och vände sig på andra sidan.
Efter en sån här natt är man rätt glad att slippa gå till jobbet, men imorgon kommer jag inte undan, man kan inte vabba på lördagar. Sedan ska vi på 40-årsfest i Åkersberga och faster L ska vara barnvakt - är det tänkt.
Nu ska jag se om jag kan slumra lite till barn-tv.

6 kommentarer:

Miss Mess sa...

Bläää. Vilken otur ni har. Många kramar!

Orchid sa...

Hoppas hosten ger sig snart!
Kram!

Jenny sa...

Trist! Hoppas att det snart blir bättre.
Kram!

Annica sa...

Men vilken otur ni har! Krya på er! Ni måste få alla bsillusker dit till Sweden eftersom vi (=Alva) inte varit sjuka på flera år :)

En häxa på Vift sa...

Men lillskruttan då, sicken otur att bli sjuk igen. :(
Hoppas hon kryar på sig snabbt och att 40-års kalaset blir jätteskoj.

Anonym sa...

Krya på sig nu