Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 29 november 2009

Man tager vad man haver

En punkt klarade jag av i alla fall, en adventspunkt, adventsljusstaken med F:s drakar i. Han gjorde dem i trolldeg när han var 5-6 år. Det som en gång var innovativt har blivit tradition.

Jag hade inte fyra matchande ljus hemma. Alltså blev det två svarta och två röda, eller nej, så var det ju inte. Jag är innovativ och nytänkande och såg en chans att vara lite annorlunda såklart ;)
Tomten köpte T på julmarknaden, som R drog med alla barnen på idag. Själv stannade jag hemma i ett försök att samla krafter. Snart åker de till svärmor på kombinerad adventsmiddag och födelsedagsfirande. Jag stannar hemma. Är fortfarande alldeles matt. Men nog om det. Jag tänker inte gnälla om det idag. Det orkar jag inte. Orkar inte vara spirituell heller, så ni får lite bilder på ungarna och klubborna de köpte på marknaden (T köpte även en -shirt med sin idol):












4 kommentarer:

Ruccola sa...

Krya på dig syrran! Såhär kan du ju inte hålla på :)

Här är det rejäl slösöndag idag. Det ösregnar och är höstigt ute, så det blir väldigt lugnt.

kram

En häxa på Vift sa...

Tycker det blev klart läckert och det är aldrig fel att använda sin kreativitet till nåt konstruktivt. :)

Så hoppas jag ni piggar på er allihopa, det har varit mycket förkylningar om vartannat nu verkar det som.

Jenny sa...

Jag gillar din filosofi. Önskar jag kunde vara lite mer sån.
Hoppas att du snart är pigg och fräsch igen!
Kram!

Monica sa...

Häftigt ljusstake! Krya på dig.