Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 27 maj 2010

Två söta hundar (P till höger)

Min läraktivitet är över. Den var helt suveränt bra och jag kommer tillbaka till jobbet med en massa ny energi och nya idéer inför mina kommande uppgifter.
Det drog över lite på tiden, för alla hade så mycket att säga under utvärderingen. Men vi hann med rätt tåg och till skillnad från igår var det raka vägen hem, utan en massa stopp. Tur det, eftersom jag var framme i Jakan tio minuter innan kvällens begivenhet började och det tar minst tio minuter att gå från centrum till skolan.
Men jag hann. Hann även dra med familjen på vägen och vi slank in genom dörrarna på gymnastiksalen ungefär samtidigt som musikfröken drog igång tvåornas musikal.
Som vanligt otroligt genomarbetat och söta barn, som framförde sina nummer. P, som var vår anledning att vara där, kröp längst bak för att inte synas, men som mamma lyckas man ju se i alla fall.


Supportergruppen

S vickade på rumpan och klappade i händerna.


Ett avslappnat leende.

Inga kommentarer: