Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 5 oktober 2008

Inte en bulle i ugnen

Men väl TJUGO bullar i ugnen! Snart sak de avnjutas med kaffe/saft. Lillebror ploppade över och kom in mitt i bullbak och söndagsmatlagning. Han frågade vilka vi var och vad vi hade gjort med de vanliga invånarna av detta hushåll. Förstår inte vad han menar "hrmpf"...

Okej, det är så ovanligt att det behövde förevigas ordentligt (om jag inte missminner mig så sitter nu snart 13-årige F i en babysitter på bordet i samband med senaste omgången bullar- eller jag har nog testat 1 gång till, men då blev de rent usla. Men nu har ju R gjort det mesta):






















3 kommentarer:

Anonym sa...

Meeeeeeen!? Jag bakar väldigt sällan bullar jag med, det tar ju sån tid. Men det ser vansinngt gott ut!! Fast ni är ju många ni med så det lär väl vara slut redan,eller? :)

Anonym sa...

Tur att det inte var en sådan bulle i ugnen inte.. skrattar men å andra sidan så borde det ju vara så eftersom vi sprungit på varandra så ofta nuförtiden.. skrattar.

Stora kramen och hoppas att det smakade bra

Anonym sa...

Dem blev ju så jäkla goda!!! tycker vi ska införa bullbak varje Lördag...