Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 14 oktober 2008

Nu bjussar jag på dammråttefamiljen:

Så har det firats 3-åring. Farmor hade ju bespetsat sig på en skotskrutig kjol till S. Vi hittade en lila. Så himla cool. Nu gäller det bara att få S att förstå det ;) Jag menar, så tjejig som nedan är det ju inte ofta man lyckas få henne. Efter shoppingtur och ett rätt misslyckat restaurangbesök, for vi hem till Farmor och fikade. Väl hemma här firade vi med våfflor och discomusik. När storråttan är borta dansar småråttorna på bordet (pappa R är inte så förtjust i våra discostunder). När jag tog fram kameran lugnade de såklart ner sig, men lite dans ser man ju i alla fall...
En nöjd treåring











Våffelfrossa




Att de alltid slutar, när kameran kommer fram. Man kan ju nästan tro att jag har lugna och väluppfostrade ungar ;)



När jag gömde kameran, blev bilden lite mer sann - sen hittade de den och då ser man VERKLIGEN deras rätta jag.

1 kommentar:

Orchid sa...

Så roligt att få se och höra mina små älsklingar igen! Kram från Mormor!