Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 2 december 2008

Adventsljus




Nu har jag orkat kolla lite bloggar och sett alla adventsljus som lyser både häroch där. Eftersom just adventsljus är det enda vi faktiskt har, så kände jag att jag inte ville vara sämre. Sagt och gjort, jag tände ljuset och skulle fotografera. Då klev S in i handlingen och skulle blåsa. Självklart växlade jag snabbt till videoläge:


5 kommentarer:

Anonym sa...

Men såååå söt hon är:)
Och vad underbart de "blåser" på ljusen när de är så här små:)
Förövrigt låter du precis som jag:D Jag trodde att jag fick in ljudet från en av våra filmer först:)
Knasigt.
S ser frisk ut iaf...och snygg dekoration i ljusstaken:)

Orchid sa...

Skönt att ni äntligen kom loss med adventsljusen! Kram!

Anonym sa...

Åhhhh vilken liten sötnos!

Det är ju så härligt när de går in med liv och lust för att blåsa :)

Anonym sa...

Hur underbar film som helst.
Som levande reklam för Barnängen eller liknande...

men så har hon ju en underbar mor oxå...

Dammråttan sa...

Carola: Haha, stackare, har du sån röst ;) Visst är det fin adventsdekoration! Man kan ju inte vara som alla andra. Var så trött på mossa och svampar. Fast själva dekorationen, dvs krokodilen och "fiskormen" har inte jag planterat dit iofs ;)

TACK för komplimanger om dotra. Hon är en liten pärla - när hon tonar ner skrikrösten och envisheten -som sin mor då kanske ;)