Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 15 december 2008

Billiga barn


Vi har ett gäng till salu här, om det är någon som är intresserad, så här till jul. De är inte speciellt duktiga på att tindra med ögonen, men kan få det att blixtra i mörkret, utan problem. Nä fy så tjafsigt det har varit här i kväll, Inte kul alls! Jag som skulle skriva ett inlägg om vilken mysig stämning jag var i, efter gårdagens dunderkväll, men både stämningen och inlägget kom av sig.


S har varit med i sitt livs första luciatåg i dag. Själv var jag på jobbet. Föräldralediga R var dock med. Recensionen var "Kaos, men charmigt" - se hans blogg). Sara var supernöjd, trots att hon vägrade sjunga, det tyckte hon att fröken gjorde mycket bättre.

3 kommentarer:

Orchid sa...

Vilken fin liten lucia jag har! Helt underbar!
Kram!

En häxa på Vift sa...

och sen går man in och kikar på de små liven då de sover och då smälter man och all ilska är som bortblåst för då ser de ut som små änglar minsann. :)

Dammråttan sa...

Häxan: PRECIS så är det :)