Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 3 april 2009

101 år!

Så lång tid har en av de människor jag älskar allra mest levt på den här jorden.


Telefon fungerar inte så bra längre. Inte ens att skicka bilder på oss. Därför skickade jag i stället ett doftkort. Önskar jag var hos henne och kunde hålla hennes hand. Kanske inte just idag, när så många ändå kommer, men snart. Efter förra årets motgångar, då jag bara var sjuk hela tiden, har jag inte ens vågat fundera på att åka dit. Visade sig ju vara klokt även i år. Det får bli gratulationer på avstånd:


Grattis på födelsedagen världens underbaraste farmor!



S gratulerar en 100-åring

1 kommentar:

Orchid sa...

Jag bugar och bockar för att gratulera mina barns farmor! En underbar farmor med ett väldigt stort hjärta!
Varma gratulationer, Farmor!