Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 7 april 2009

Man ska inte jämföra barnen


Speciellt ska man nog inte jämföra med mina barns kusiner ;)

Man blir lätt lite stressad då. Jag menar att det är klart att man måste kunna krypa vid sex månaders ålder, om man ska hinna lära sig cykla runt tre, som sina bröder.
I dag har jag träffat världens underbaraste V och nu förstår jag vad C menade. Han är ju mobil!! Sätter sig upp och lägger sig ner igen, kryper och drar sig upp mot möbler. Med den takten kan han nog gå vid åtta-nio månader och då lär det inte bli en lugn stund i det hemmet!
Vi har haft en underbar dag i solens sken. Barnen har ju påsklov, så alla, utom F var med. Och hupps så har vi bara två barn hemma, för P ska sova hus kusinen och T ska sova med hans storebror hemma hos farmor/mormor. SÅ kul för dem. För i morgon jobbar ju vi föräldrar och S ska på dagis.


2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Jadu, min tvåa satt vid 6 månader och gick då hon var prick 9 månader. Sen tog det två dagar och så sprang hon. Och nej, det var inte en lugn stund alls i mitt hus efter det. :)

Anonym sa...

Alla barn är lika unika och fantastiska så är det bara.
Som stjärnorna på himlen så har de alla sin speciella plats i universum.

kram och Glad Påsk