Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 10 april 2009

Helt okej!

Titta noga på bilden. Ett bevis på att det faktiskt är Mamma som dricker öl och Pappa vin.


Nej, de blev inte som Mammas. Framförallt så blev jag ju lite sen när jag hämtade alla pojkarna från Solna, så allt fick en lätt mörk hinna. Men familjen var mer än nöjda i alla fall. De är ju inte uppväxta med min mammas, så det är förståeligt och helt klart skönt för mitt ego. Killarna var förövrigt på ett strålande humör. Fyra-fem timmar i solen på promenad och borg-klättring. Jag får återigen hänvisa till makens blogg för helt fantastiska bilder från dagen. Det är kul vad man kan ta bra bilder med mobilen och så är det ju kul att följa med när man inte kan vara med på riktigt.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Roligt att revbenen fick godkänt! Det är härligt med barn som har frisk aptit!
Kram!

Ulrica sa...

Japp, ni ser iaf friska och mätta ut så jag gissar på att det inte blev magsjuka för er :)