Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 28 april 2009

Glömde ju


igår att skriva om hur trevligt vi hade det när vi bakade. Han är mysig, min T. Speciellt när man är helt själv sådär och fixar något. Munnen går i ett och det bara sprutar ut frågor och fyndigheter. Tex så lyssnade vi på Melodifestivalskivan och favoriterna Alcazar sjöng "Stay the Night":

T: "Är det killen, eller tjejen, som sjunger Stay the Night?"

Jag:"Det är väl båda"

T:"Men då stannar de ju såklart"


Han är helt klart ett barn av sin tid, för när jag tog korten sa han; "Du måste skriva i bloggen att det var både du och jag som bakade, mamma!" Så nu skriver jag det, det var T och jag som bakade och vi hade jättemysigt!

Inga kommentarer: