Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 21 april 2009

Mission Accomplished

Trots enveten argtråkig treåring har jag lyckats med det jag bestämde mig för.
Soffan är sittbar, golvet ogrusigt. Varken mer, eller mindre. S har redan börjat installera sig med nya saker (se längst ner till höger på bilden.) Inspirerad av sin morbror har hon tagit fram två kinapinnar och leker trumma på en av leksakskorgarna. Nu ska jag slänga mig i nyss nämnda soffa för att se på TV sedan ska jag se om jag hittar köksbänken. Tack lillebror för bra städlåt, den är bifogad till nästa gång andan faller på.

4 kommentarer:

Orchid sa...

Sååå snyggt!
Kram!

Sus sa...

Jag läser ju din blogg =)

Ulrica sa...

Ja det gäller o njuta medan det är städat...det kan snabbt bli uppställt igen, speciellt här :)

Anonym sa...

Det blev ju hur fint som helst. Nu blev jag inspirerad..

kram till dig och trevlig helg