Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 16 juli 2009

God morgon


Här har natten varit relativt lugn. P kunde inte somna och kom över till vår säng, precis när jag somnat. Blev lite trångt, men jag lade mig med huvudet i fotändan, så fick vi plats (vi har en 160 säng). På morgonen, när R skule gå, sa det DUNK - UÄÄÄ innefrån andra rummet. S hade ramlat ur sängen. Hon somnade om i vår säng, men M-s hade blivit väckt. Hörde honom gå på toa, men han var duktig nog att gå krypa till kojs igen och ligga och blunda en stund till. Han kom upp när han hörde att jag var uppe. Satt och lekte en stund själv med borgen, men så vaknade P och tassade in dit och nu hör jag hur de leker fint där inne. Början på en förhoppningsvis fin dag. Lite soldisigt ute och fullt med ungar inne. Hoppas de inte blir för trötta nu när de vaknade så tidigt bara.

1 kommentar:

Orchid sa...

Så mysigt med alla barn! Jag hoppas att barnen tycker det är jättekul eftersom dom inte har möjlighet att träffas så ofta! Alla måste liksom passa på vid detta tillfälle!
Hoppas ni får en riktigt lyckad dag!
Kram!