Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 26 juli 2009

Här är hyllan

TV-hyllan. Nu bråkar vi om ifall vi ska ha en hylla över TV:n, eller inte. Ni får gissa vem som vill och vem som inte vill ;)

Ser kanske mest ut som köksinredning, så här på bild, men det är svårt att fånga den. Vi har ju inte flyttat in i den heller, eftersom vi inte fixat klart med sladdar och annat bakom. R ska till sitt jobb och köpa det i morgon. Lika bra att göra allt ordentligt från början och att flytta den med saker i känns inte särskilt lockande.

R har förresten åkt in till stan för att gå på konsert. Jag och S har varit i parken med C, samt R&R. Nu ska här lagas mat och samlas den familj som finns hemavid - om den vill. Känns som att alla är spridda för vinden mest varenda måltid och dyker upp lagom till sänggående, eller strax därefter. I dag får de dock komma något tidigare, för jag ska upp och jobba i morgon och kan inte hålla mig vaken för att lotsa hem folk vid tiotiden. Ja maken låter jag väl klara sig själv kanske ;) (konserten lär väl knappt ha börjat vid den tiden ens).


Från fotbolls och spindelmannen-mamma till my little pony-frisör. Det tog ett tag, men numera är det här S favoritleksaker. Hon har dock inte lärt sig fläta, så det får jag göra - med varierat resultat. Medan vi har byggt hylla har S boat på balkongen. När hon inte var i parken med F.


7 kommentarer:

Orchid sa...

Hyllan blev ju jättefin! Vem som vill ha hylla över eller inte lägger jag mig liksom inte i! Det ordnar sig nog inom familjen!
Hoppas du får en lugn kväll!
Kram!

Dammråttan sa...

Haha, nä jag tänkte mer att den som känner oss vet vem som vill gå den enklaste vägen, att ha det som det är ;)

malin sa...

Jättesnygg tv hylla!
Önskar att vi kunde ha nåt liknande.
Med hylla ovanför tv:n..... kanske :)

Ja, är det inte knepigt när familjen aldrig är samlad, och är den det är det alltid en massa extra folk.
Ok för det mesta.
Men det är skönt att alla är hemma och i tid, när man själv ska jobba.

Orchid sa...

Klart att ni ska ha översta hyllan också! Bättre plats för fler prylar!
Kram!

Anonym sa...

Snygg hylla verkligen

En häxa på Vift sa...

Jättefin. Och jag skulle nog rösta på hylla ovanför också och kan väl gissa på att det är du som vill det med? :)

Dammråttan sa...

Häxan, du har så rätt så, men det verkar luta åt att vi tycker lika. >Det blir ju mer som en sammanhållen hylla då och förvaring kan man ju aldrig få för lite av.