Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 23 juli 2009

Ingen Friskis i går


I stället anammade vi föredetta grannars förslag om att komma över och grilla. Jag slutade fyra, vi slängde oss i bilen till ICA och handlade lite till grillningen. Medan vi handlade var P och T superduktiga och började med grönsakshackningen. Vi älskar plockmat, speciellt grönsaksplock. Finns inget sommarfräschare att ha till maten och så får alla ta det de tycker om.
Mycket trevlig grillning och gott med ribs och grönsaker. Eftersom jag skulle upp tidigt blev vi inte ute sent, men sen blev det nån slags miniefterfest på vår balkong halva natten och jag sov lite dåligt, trots att jag låg inne hos S. Vaknade fyra och trodde att klockan var fem och att det bara var en timme till jag skulle upp, men en timme senare visade det sig ju att jag hade fel då. Har påverkat min energi något i dag, men det får bli tidig säng i kväll i stället. Ska ta ett bad med S och så ska R fixa middag. I morgon jobbar jag heldag, så batterierna behöver helt klart laddas. 8-19:30 en lönefredag. Hurra!
Som vanligt hänvisar jag in till maken, för lite fler bilder från gårdagen.

Far och son försöker se ut som om de har ett allvarligt samtal

1 kommentar:

Orchid sa...

Låter trevligt med grillparty och småplock!
Kram på er!