Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 5 juli 2009

HURRA, HURRA, HURRA!

Oj vad vi hurrade mycket för brudparet igår. Och vilken trevlig tillställning det var! Det var så fint ordnat på en liten gård på ett berg vid vattnet. Vi gäster var placerade under ett partytält (vilket visade sig vara tur en stund senare) och brudparet kom upp för en trappa rakt igenom en båge med blommor. Solen sken hela vigseln och sedan öppnade sig himlen formligen under brudskålen. Det var då tältet kom väl till plats. Middagen intogs inomhus, som tur var. Men å andra sidan slutade det att regna senare. God mat, trevligt sällskap och ett riktigt bra tvåmannaband. Jag hade MYCKET trevligt. Nu är man dock tillbaka i verkligheten: resten av hemmet ska packas ihop. I morgon är lägenheten vår!

5 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

vilken fin klänning och håruppsättning du hade! :)

Anonym sa...

Grattis till lägenheten vännen.
och jag håller med föregående person Fin håruppsättning. Hade inte gjort det bättre själv

Orchid sa...

Skönt att ni fick en paus i flyttjobbet!
Gissa om det kommer att kännas skönt när flytten är över!
Kram till er alla!

Dammråttan sa...

Tack för era snälla ord!
Chrille: jo, det hade du garanterat, men tack ändå (visade ju den finaste sidan ;))

Sus sa...

Åh...snyft...jag gråter alltid på bröllop, oavsett om jag är gäst eller där för att sjunga =)
Jag har lägenheten kvar hela augusti, men firman städar ur den innan 5/8. Börjar jobba den 3/8 i Stora Staden =)