Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 6 juli 2009

På begäran

Lite bilder från vår packning. Naturligtvis la kameran av och jag har ingen aning om var laddaren hamnat. Mobilen fick duga, men det gör ju att det blir så att säga lite grynigt. Nu går vi strax till banken och jag är förväntansfull som ett barn på julafton (ja mamma jag var vaken vid fem också - men jag är vuxen nu så jag somnade helt otroligt om)

Vardagsrummet

S&P:s rum


Klädkammaren


Hallen



Sovrummet





3 kommentarer:

Orchid sa...

Vilken spännande dag! Äntligen är det flyttdags! Men huga, så jobbigt! När ni nu flyttar från ert "råtthål" till en stor luftig lägenhet måste du byta "Dammråttan" mot något annat!

Själv ska jag städa idag. Solen är bakom moln och ingen har städat här på veckor! Om det blir tid över och det inte regnar tar jag en promenad med kameran på eftermiddagen.

Jag ska tänka på er idag!
Kram till alla från Mormor!

Hilma sa...

Oj jävlar! Jag är inte avundssjuk på er ;) Men kul med nytt hem och större ytor! Lycka till med flytten!

Carola sa...

Ihhh vad hemtrevligt det ser ut:D
Snart är det ett minne blott, och du kan sprida ut det i nya hemmet:)
Lycka till!!