Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 29 juli 2009

Lunchdate


F:s duktiga insats med lillasyster igår belönades idag med en sushilunch. Trevligt för både mig och honom. Sen passade vi på att shoppa lite på rean också. Skor och två t-shirts. Jag är fortfarande i chock då jag numera får köpa skor i storlek 43! till min äldste son. Han valde supersnygga t-shirts, som han passade fantastiskt bra i. Kul när min lilla slashas tänker till och kan se riktigt hyfsad ut ;) Annars var det väl en vanlig tråk-onsdag mitt i sommaren. En leverantör, som inte kom när den skulle, så vi hann byta ut i stort sett alla varuskyltar, som skulle bytas, fronta och köra ut det andra som kom (fast i omvänd ordning).

Dagens trevligaste var att TV:n kom redan idag. R var med en kompis och hämtade den och efter en smarrig middag på R:s fantastiska lasagne och lite vila på maten ska den strax installeras.

1 kommentar:

Orchid sa...

Sushi är inte dumt! Det är långt mellan varven här uppe! Jag ska äta sushi när jag kommer ner. Massor!
Kram!