Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 11 januari 2009

Inredningsdetaljer

Jag påstår ju i inledningstexten att det inte ska vara några chicka inredningsdetaljer i bloggen. Jag måste tyvärr bryta det löftet något och faktiskt visa en bit av den förmåga till stil vi ändå har i det här hemmet. Eftersom jag har släppt den biten helt, har maken sett sig nödd och tvungen att ta över och han gör det med den äran:

En inramad fotbollsbiljett från 1973








En UTKLÄDNINGSHJÄLM, men ändå - en hjälm till amerikansk fotboll

En signerad tröja. Tydligen hela a-laget (visst blir ni avundsjuka)

VIP-biljetter - en prydnad för varje hem



Och så bollarna: Senaste tillskottet är bollen i muggen. Han var glad som en femåring på julafton, när han hittade den i affären. Den lilla saken är stenhård och tydligen väldigt viktig. Mig får den bara att tänka på filmen "Cast Away" med Tom Hanks och jag vill gärna rita en glad mun på den.


Vad säger ni? Borde jag ta tillbaka platsen som hemmets inredare, eller fortsätta min tillbakadragna linje och bara blomma upp (haha) när det är dags för blomkorgar och presenter?


3 kommentarer:

Mamman på väg sa...

Det är fint Det är jättefint. Det är inte en IKEA-katalog, det är fint istället. Jag vill hälsa på, ju!

Sus sa...

Haha!
Vad kallas den stilen?
Sporty?

Anonym sa...

Steelers krossade Chargers igår och är nu en match från superbowl!! som sagt...go Steelers go....