Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 13 januari 2009

Spenderat dagen med den här godingen:

Därför har jag verkligen inte haft tid med andra värdsliga ting. Som att blogga, eller städa för den delen heller, vilket var dagens egentliga mål. Men vem hade bilivt gladare av det? Inte jag i alla fall. Hade med mig en ovanligt tröttgnällig S, men har haft en toppendag med min svägerska. Nu ska jag laga middag åt de andra och sedan dra in till den stora staden och träffa Storasyster, som är i civilisationen för ett par dagar och utför Uppdrag, som jag inte riktigt känner till vad de går ut på. Tänkte jag kanske skulle försöka hinna kolla in på Zaras, där jag fortfarande har kvar mitt presentkort (sist jag skulle shoppa där, så ringde de ju från dagis, om någon minns).
Önskar er en god kväll - det tänkte jag ha!

5 kommentarer:

helene sa...

Men vilken sötnos!

Orchid sa...

Oh, han är ju så go´!
Kram!

Anonym sa...

Sötnos:)
Du har en award att hämta inne hos moi:)

Anonym sa...

He´s a copy of his older younger brother. :0)

En häxa på Vift sa...

Naw, vicken gullunge! :)