Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 22 januari 2009

Nu retar vi Pappa!

Det verkar rätt lugnt med P och hans huvud. Han har suttit i soffan och kollat TV. Hoppat upp och dansat ibland och har återfått färgen i ansiktet någorlunda. Han fick välja lunch och det blev hamburgare. Jag föreslog milkshake till. Lite speciellt måste vi ju ha det när vi fick en mysdag tillsammans. "Ja, mamma ta kort så visar vi pappa", sa han. Så då gjorde jag det:
Observera att P har färgmatchat sugrören
Mmmmm GOTT!!! Man ser bulan i pannan om man tittar noga.


Och så en liten film. Tyvärr tänkte jag inte på att jag höll kameran åt fel håll, men jag lägger in den ändå. Han är ju så söt när han fixar hamburgare:


2 kommentarer:

Orchid sa...

Ge P en kram från mig som plåster på såren!
Jättekram!

Anonym sa...

Spar lite milkshake till mig!!