Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 20 januari 2009

Nya tider

Jag gick till centrum med den här killen:







Men kom hem med den här:





Nytt år, nya barn, eller?

PS Häxan på vift! Jag måste nog inhandla en sån där maskin. Man blir ju ruinerad!!!
T var med mig till jobbet för att hjälpa till att stänga. Det var lite krisigt. Vi hade lånat ut tre till en annan butik, för att de skulle kunna ha temamöte och så insjuknade två, förutom dessa! De fick tag i tillräckligt med folk, men ingen som kunde stängningsrutinerna. Alltså gick jag dit på min lediga dag. 1.5 timme. Lagom lång tid att jobba va :)

5 kommentarer:

Orchid sa...

SÅ fin! Världens bästa T!
Kram!

Anonym sa...

Blev jättefin ju! Vilken skillnad!
*kram*
Charlotte från vb98

Anonym sa...

Snygg kille i snygg tröja
/ullis

En häxa på Vift sa...

jodu, det kostar att ligga på topp, eller åtminstone att få toppen justerad.*S*
Klippmaskinen är ju dyr i engångsavgift men som sagt, den betalar tillbaka sig snabbt. :)

Snygg frisyr din gosse fick ialla fall, blev jättefint. :)

Anonym sa...

Helt klart nytt barn säger jag...