Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 11 januari 2009

Logik?


S tyckte det var lite svårt att leka med det nya huset, när det stod på golvet. Det finns vissa planer om att göra om lite i deras rum. De planerna innefattar att hon ska få en bänk till just huset. Tills andan och inspirationen faller på kom jag på den smarta idén att sätta huset på lekspisen, för hon leker ju aldrig med den i alla fall. Nu har hon slängt alla husets innevånare åt sidan och lagar mat med liv och lust - med huset som ugn!
När jag ändå pratar om S måste jag ju nämna det underbaraste av allt med hennes logik, just nu. Det har varit julhelger. Då har vi träffat en massa folk vi tycker om. Med kramar och "God Jul" som hälsningsfras. Så nu, när hon kramar någon hej då så där riktigt innerligt, så är det med orden "Puss å kaam å GOD JUL".Så även när jag lämnade henne på dagis. Kan man annat än känna sig älskad av den hälsningen :)

Inga kommentarer: