Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 3 augusti 2009

En helt vanlig tråkmåndag


Idag har jag jobbat 7-18:30 (vilket i verkligheten blev 6:45 til 18:45, men det är en annan fråga), haft lunchdate med två trettonåringar, som tack för fin insats på morgonen och skruvat garderober. Vi hade hjälp av en storpojke med den ena och en med den andra. Utan att hänga ut någon kan jag säga att det är skillnad på hjälp och hjälp och att mycket har med inställning att göra och lite med ålder. Tur att det finns annat man kan hjälpa till med och att man är bra på olika saker ;)

Imorgon jobbar jag 7-13. Det känns lite bättre faktiskt. Tänkte utnyttja tiden till att skruva in inredning i nyss nämnda garderober. Lämnar er med en bild (ovan) på en underbar femåring. Fick ett mms som bevis på att kläderna till kusin A faktiskt passade. Det var skönt tycker jag.
Sov gott!

Inga kommentarer: