Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 30 augusti 2009

Inte längre en wannabee

Nu är han en tvättäkta svåger, den gode K och bättre faster L-make kunde ingen av oss önska oss. Just nu ligger de på stranden i Grekland och njuter av värmen och vi andra är inte ett duuuuugg avundsjuka. Vi får njuta av våra bilder och minnen från en fin dag. Bilderna från C har vi inte hunnit med än, det här är från våra mobiler:


Vi kastar rispuffar

En segercigarr


Tårtan skärs upp.




2 kommentarer:

Orchid sa...

Så roligt att få se L och K! Är dom hemma igen när jag kommer? Det vore ju kul att få träffa dom!
Hoppas ni får en lugn och avslappnad vecka helt utan bekymmer och väldigt älskvärda barn, som gör allt ni vill! Jag slänger dom i väggen senare!
Kram!

Dammråttan sa...

Ja, precis just nu skulle du gärna kunna få slänga åtminstomde en airomispeedad S i väggen. Jag vet att hon inte riktigt rår för det, men HU vad jag är trött på henne.Jag tror att brudparet återvänder på lördag, så det ska nog gå bra att träffa dem.

Kram