Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 30 augusti 2009

Jag ger er:

V!
Har precis suttit här och fått alla fina bilder från dopet av svägerskan C, via msn. Det tog ett tag, så bröllopsbilderna får vänta.
Satt samtidigt och läste i mitt fadderbrev, som jag är så stolt över och ville delge er den fina bön man fick med:
Livets Gud,
låt mitt fadderbarn få växa i tro och tillit.
Skydda mot sårande utsatthet,
stärk livsmod och frimodighet!
Tack för förtroendet att vara medvandrare.
Välsigna våra liv.
Amen
Den kan även en vacklande, som jag ta till mig och använda mig av. Här är några fler bilder från den underbara dagen:


Här har jag precis tagit emot V

1 kommentar:

Orchid sa...

Jättegulligt! Det är ett stort ansvar, men jag tror fullt och helt på dig!
Kram!