Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 22 augusti 2009

Lite piggare idag

Inte som vanligt, men bättre än i går. Två dagar med vila och sömn har gjort gott.


Blir inte mycket skrivet, men jag kan ju ge er lite bilder:
F färdiglastad för att åka till landet med kompisen T.

Här blir han upphämtad med husbil


Lördagsgodis. De yngsta får "köpa" godis i Pappas godisbutik (Det ösregnade ute, så det var skönt att slippa gå ut).

Jag har tittat igenom lite klädsäckar och stoppat grejjer in i garderoben. Hittade även de rosafluffiga vantar, som S fick av faster L. När hon fick dem var det bara Spindelmannen och monster, som gällde och hon slängde dem i ett hörn. Jag insåg att en dag är den perioden över och jag hade rätt. Nu blev hon tokglad för dem. Sen hittade vi en pyjamas från M-a också - den åkte på direkt. Passar perfekt en slö myslördag:

2 kommentarer:

Orchid sa...

Tänk så skönt att hitta gamla avlagda myskläder! Bra att ha!
Kram på er!

En häxa på Vift sa...

åh, smågodis!!! Hu vad jag saknar svenskt småplockgodis.