Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 4 augusti 2009

Jag har tagit tillbaka min balkong

Jag är i starkt behov av att komma till "piffningsstadiet" i lägenheten. Men än så länge är det långt dit och då är balkongen mitt andningshål. Tröttnade på att S körde över min inredningsstil totalt och plockade bort varenda leksak, till hennes stora förtret. Men JAG mår bra igen och hon har ett alldeles eget nytt fint rum att leka i, så det så.




Stenar och ljus, inte hästar och dinosaurier







Besöket på IKEA resulterade i lite nya krukor (inte den stora). Nu ska jag bara fixa växter.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vad fint du gör! Det är ju inte alltid man har samma smak som 3,5-åringen...
Kram!

Orchid sa...

Om du hade tagit bort S´s saker på en gång hade det blivit ett väldigt liv! Nu när du väntade en tid så kanske hon inte ens märkte det!
Kram!