Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 25 augusti 2009

Måndag

Det gick bra att jobba. Dagen startade med att vi var ovanligt få och att den andra, som skulle jobba med mig, satt fast på ett tåg från Huddinge. S-e, som började ännu tidigare satt ju på kontoret. Så jag "städade" (drog moppen på värsta fläckarna och tömde papperskorgar) prickade lass och tömde pallar, typ på samma gång. Sedan dök ju resten upp. Som tur var kanske, så var varorna lite sena, så det jämnade ut sig.

På kvällen var R och T på fotboll (Djurgården mot ?) Min sväger "to be" tyckte att jag skulle komma ner på pizzerian och dricka en öl med dem. De börjar väl bli nervösa för tårtan ;) Tror de är tankeläsare, för de hade betällt in precis en sån öl, som jag var sugen på. Trevligt efter att inte ha varit sugen på nåt alls hela helgen, bli bjuden på en god öl på måndagskvällen.

Deras dator är trasig, så K ville låna vår. Han fick en tjattrande beundrarinna på köpet:


1 kommentar:

Jenny sa...

Härligt att du är piggare!

Tack för att du påminner mig om hur det var innan det här. Det är lätt att glömma och tro att allt var perfekt för ett par månader sen. Men så var det ju inte alls.

Hjärnan måste vara det underligaste som finns.

Kram!