Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 27 augusti 2009

Ja det här går ju bra:



Första botten blev platt, med ett hål i mitten och alldeles för söt. (Får nog göra en till sen). Gjorde då en dubbel sats (den första fyllde ju inte formen). Så nu ser det ut som ovan i ugnen. Får ta en paus sen och rengöra, innan jag fortsätter. Jag är uppenbarligen inte född till det här ;)


S gillade smeten i alla fall. Hon verkar rätt okej nu. Ja, inte frisk - långt ifrån, men inte så där väldigt febrig och på bra humör i (ett bra tecken).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser att liten Sara hjälper till...:)

Orchid sa...

Jag kan ge mig attan på att hon blev bättre när hon fick slicka smeten! Försök bara så hon inte får slicka nästa omgång också!
Hoppas du lyckas nästa gång!
Kram!

Ullis sa...

Tänk att de blir sjuka så fort dagis kommer i gång. Har en jätteförkyld Wille som varit snorfri hela sommaren
/Ullis