Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 13 augusti 2009

Spännande morgon



Barnen är i sjunde himlen. I alla fall de två yngre. Man ser sopbilens tömningsrunda från vårt köksfönster! Vi var ju tvungna att rycka upp S, så att hon fick se detta fanatstiska. (okej jag tyckte att det var ett bra tillfäll, för att jag visste att det skulle få henne på bra humör)
Så här spännande kan man ha i det förorten en torsdagsmorgon. (Fast jag förstår deras fascination över att se de stora kärlden komma upp ur marken, det måste jag trots allt medge).

En uppryckt S, lite morgontrött (Hon vaknade sju, men bäddade ner sig i en filthög och somnade om).

3 kommentarer:

Orchid sa...

Vilken tur att ni har naturlig "teater", som lockar vilken tid på dygnet som helst!
Kram till de små!

Jenny sa...

Visst är det härligt när det finns saker som roar dem :)
Kram!

Jenny sa...

Visst är det härligt när det finns saker som roar dem :)
Kram!