Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 10 augusti 2009

Måndag hela veckan


Har det känts som idag. Den har liksom aldrig tagit slut. Kanske för att den påbörjades 8:00 och avslutades 18:30 - som vanligt (jobbmässigt alltså). När den inte påbörjas 7:00 förstås ;) Sen gick jag hem och åt makens underbara rödspätta. Precis när jag satt mig, ringde det på dörren och där stod våra grannar, ett par vars barn gått på våra barns dagis och som vi har haft lite sporadisk kontakt med ( när vi hade samma dagis var det kalas och sen har vi setts på diverse kräftskivor, samt pratats vid när vi mötts). De hade med sig en blomma för att hälsa oss välkomna till huset. Jag blev så rörd och glad att jag bara stod stammade och pratade en massa osammanhängande goja. Hoppas inte det spelar någon roll i framtida umgänge ;)
I morgon har jag träff mina favoribebisar och deras mammor. Måste ju bli lite tjenis med min blivande gudson, så att han inte springer ifrån mig på lördag.
T var förresten helhängig och kände sig sjuk idag, så fotbollslägret, som han längtat efter hela sommaren fick han lov att hoppa över - kanske lite för mycket bad och blåa läppar igår? På eftermiddagen verkade han helt frisk, så håll tummarna att han kan gå i morgon!

1 kommentar:

Orchid sa...

Trevligt att få blommor så där spontant! Det är bara att glädja sig så mycket man kan!
Har varit utan Internet i nästan ett dygn. Nu är jag igång igen, men nu är det inte trådlöst längre av någon anledning. Måste nog anlita svärsonen, som är min support här uppe!
Kram och hälsa de små från mig!