Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 21 augusti 2009

Inte på topp


Jag mår inte så bra. Gick hem från jobbet igår. Ont i kroppen, snurrig och trött, trött, trött. Vet inte om det är någon bacill, eller om jag helt enkelt bara spänt mig för mycket på sistonde. Jag har känt att jag har gjort det och att jag vill lite för mycket hela tiden och därför inte orkar nånting i stället. Nåväl, oavsett anledningen så orkar jag ingenting. Så jag sover mest och tittar lite på TV. Resten får vänta. Lämnar er med en bild på hur jag hittade S i morse, när hon skulle väckas.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hoppas att du snart blir piggare! Ibland kanske det kan löna sig att ta det lite lugnare.
Kram!

Orchid sa...

Synd att du inte är pigg! Jag funderade just hur det kom sig när du kommenterade min andra blogg mitt under arbetstid! Jag är jätteglad för kommentaren!
Hoppas du känner dig OK när jag dyker upp!
Kram till bara dig!

Carola sa...

Krya på dig!!!!!!!