Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 16 februari 2009

Långledigt

Min man kräver en officiell recension av biffarna han gjorde i går kväll, så här kommer den. De var helt fantastiska! Peppriga, utan att bli för starka. En touch av honung och louisiana sauce. Serverades med gräddsås gjord på steksky och med lite extra buljong + orange pepper, samt kokt potatis. En underbar måltid helt enkelt. På en måndag.

Dagen i övrigt var rätt lugn. Den föräldralediga pappan sov till elva. Jag och S gosade i soffan. Hon tittade på barntv och jag läste. Håller på med Michael Connellys "Räven". Bra Connelly, som vanligt. På eftermiddagen var jag på utvecklingssamt med F. Inget överraskande, de har "Skolia" och man får utlåtanden i förväg.

Nu ska R köra styrketräning med killarna, får se om jag tar lite kort kanske.

I morgon är det bara jag och S. Får se vad dagen för med sig. Lite dammsugning skulle nog sitta på sin plats...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det är helt ok att sova till 11 när man varit uppe och tittat på Daytona 500.....!!!

Anonym sa...

hej kikar in från familjenätet sida..det är kul med bloggar jag har också en blogg kram

En häxa på Vift sa...

Det lät onekligen jättegott!