Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 21 februari 2009

Trevlig helg!

Det blit inte mycket bloggat när jobbhelgerna drar ihop sig. Inte mycket annat heller. Men nu är jag ledig i 8 dagar! Sportlov och semester. Kanske att man hinner med lite mer då. I alla fall annat.

Det märktes på jobbet att det var dags för sportlov. En ovanligt lugn lördag. Jag fick till och med gå tidigare. Så tidigt att jag hörde "Ja må han leva" genom dörren i trapphuset hemma hos våra vänner C och G. R fyllde ju 3 år i går och S skulle få gå på sitt första egna kalas. Blev inte så stor skillnad till slut, då T redan kommit hem från övernattningen. Den enda från vår familj som fattades var alltså F. Typ precis lika rörigt som vanligt helt enkelt. Men jag tyckte det var trevligt i alla fall :)

Nu laddar vi inför kvällens Melodifestivalomgång. BWO är med, så det lär bli mycket hejande härhemma. Fast nu hotar T med att titta hos grannen. Det blir ju inte detsamma. Förra gången stod han med bedjande min och tiggde "Snälla pappa, jag kan väl få ringa för hela min veckopeng!" Får se om han tycker att de är lika bra i år.

1 kommentar:

Orchid sa...

Trevlig helg till er också!
Här är det nästan snöstorm och inte särskilt mysigt. Hoppas det blir bättre till i morgon!
Kram på er allihopa!