Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 2 februari 2009

"Semlan"


För ca fyra år sedan köpte jag semlor till hela familjen för att fira en alldeles speciell sak. Ni kan ju gissa vad. Bilden är en ledtråd. Därefter kallade jag mig "Semlan" ett tag på en speciell sida på nätet, eftersom jag ville vara lite anonym ett tag till. Tills vi talat om detta för fler än de som befann sig innanför den här familjens väggar. Det var inte så lång stund. Glada saker är svåra att hålla för sig själva, har jag märkt :) Varje år, när vi äter semlor, så tänker jag på just den där lyckliga dagen. Jag tror att jag tycker att det är extra gott just därför!

2 kommentarer:

Orchid sa...

Vilken gullig liten "semla" ni fick! Och jag fick en liten tjej till!
Kram!

Anonym sa...

...hihi...det där minns jag mycket väl ;) Vår speciella dag inföll på Alla Hjärtans Dag! :)