Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 12 oktober 2009

Bit för bit

Jag fick presentkort på massage i födelsedagspresent av svägerskan K och svärmor B. Det har jag utnyttjat idag. Första gången jag har fått professionell massage, förutom i samband med naprapatbesök. Det var tufft, men fantastiskt bra. Var helt mörbultad när jag gick därifrån och har känt mig både öm och avslappnad resten av dagen. Blev bortskämd hos K efter det, med fika och lunch och gos med en gnällig ettåring ;) Vi pratade och pratade och hade otroligt trevligt.

På kvällen var det dags att testa bastu med barnen. (Alla barn, men ingen tonåring, som T sa. Han har en egen kategori numera) De har varit lite avundsjuka på att R och jag går ner dit, så de ville veta hur det är. Våra stunder är dock våra, även i fortsättningen, en halvtimme/trekvart per vecka, utan barn är väl det minsta?
På onsdag fyller S 4 år. Då ska hon få en sån här, min lilla piratprinsessa (tack Jenny för tips, det blir perfekt!):

Oj, jag köpte visst inget svärd...

2 kommentarer:

Orchid sa...

Så härligt med massage! Det gör också gott i själen!
Prinsessan S blir ju jättesöt med sin piratdress!
Kram!

Jenny sa...

Skönt med massage! Det skulle jag också behöva just nu. Men jag känner mig lite för stressad för att koppla av.
Hon kommer bli superfin :) Jag glömde också köpa svärd och lapp för ögat.
Kram!