Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 9 oktober 2009

Det kom ett bud...

...med ett jättestort paket (S står upp bakom, för att visa riktigt hur stort paketet var!):


"Är du säker på att det är till mig", frågade jag budet. "Ja, då" sa han övertygande och det stod ju mitt namn på adresslappen, så det var ju bara att ta in och öppna. Öppnade och tårarna började trilla:
Rörda, glada och känslomässiga tårar. Mina "Livbojar", det är tjejgänget det. Mina underbara, fantastiska vänner. TACK!!! Ni anar inte hur glad jag blev - för att inte tala om överraskad. Nu står den på bordet och påminner mig om er:

Den är helt otroligt vacker och passar dessutom väldigt bra på mitt bord. En ny punkt att njuta av. TACK!

3 kommentarer:

Orchid sa...

Så vacker! Njut av den riktigt ordentligt! Tryggt med goda vänner!
Kram!

Jenny sa...

Jättefin! Härligt med såna vänner och överraskningar. Kram!

Ullis med tre sa...

Det är du verkligen värd
Kram